Csillllla 2012.02.24. 17:36

Fakció I.

Évek óta próbálok rájönni, hogy:

- kurva vagyok vagy angyal?

- részeg vagyok vagy másnapos?

- őrült vagyok vagy érdekes?

- szép vagyok vagy.. nem?

- hetero vagyok vagy leszbikus?

- szerelmes vagyok vagy nincs olyan?

- szomorú vagyok vagy fáradok?

- jól vagyok vagy.. nem?

- vége lesz a világnak vagy már vége van?

- még mindig fáj vagy már csak megszoktam?

- egyedül vagyok vagy mindenki?

- jó helyen vagyok vagy.. nem?

(még ha tudom is a válaszokat, azért néha érdekelne, mi az igazság)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mokusfarokcsovalas.blog.hu/api/trackback/id/tr644193010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása