Csillllla 2012.07.30. 21:36

Az anyukám

szeretném ezt a sort kiemelni. négyszer:

"De legalább én még tükörbe tudok nézni.
De legalább én még tükörbe tudok nézni.
De legalább én még tükörbe tudok nézni.
De legalább én még tükörbe tudok nézni."

Gondoltam, hogy hozzáfűzhetnék ehhez a gondolathoz még némileg.

Anyukám szerint azok, akiket zavarnak a boldog emberek, azok a boldogtalan emberek.

Anyukám szerint boldog vagyok. Anyukámat ez nem zavarja. Anyukám is egy boldog ember. Örülök neki, hogy ismerek nagyon sok boldog embert. És annak is örülök, hogy engem a boldogtalan emberek sem zavarnak. Ez ennyire egyszerű. Én meg ennyire boldog vagyok.

Anyukám szerint mindig vannak rossz emberek, akik azt látják bennem, ami őket magukban zavarja. Elgondolkoztam, megvakartam a lila és zöld cicabajuszt arcomon (jó nagy cicabajusz, mert az arcom is jó nagy egyébként), aztán már mosolyogtam. Azt hiszem, az anyukám nem csak boldog, hanem okos is.

Szeretem az anyukámat.

A bejegyzés trackback címe:

https://mokusfarokcsovalas.blog.hu/api/trackback/id/tr864687432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása