Csillllla 2012.04.23. 14:24

Hol?

 

 Találtam egy csomó mindent!

Elindultam balra, először találtam egy üres üveget. A földön, vagy már nem is tudom. Akár a zsebemben is lehetett, nem biztos, hogy emlékeznék.

Találtam egy dobozt, abban is volt egy kis üresség. Nem igazán érdekelt, mert utána találtam még hat-hét dobozt, azok viszont tele voltak mindenféle színes dologgal.

Tovább sétáltam, táncoltam, találtam puszikat. Mindenkit megtaláltam. Kiderült, hogy bújócskáztak! És hogy most nekem kell elbújnom.

Igaz, hogy mindenki csak álmodja ezt az egészet, de ne féljek, majd megkeresnek.

Úgyhogy elbújtam. Először csak ők nem találtak meg. Aztán ti is tanácstalanok lettetek. Te sem találtál meg. Ebben a hiszemben éltem egy darabig, és büszke voltam magamra, hogy milyen jól elbújtam. Mert senki sem talált meg.

Úgyhogy végül elindultam, hogy majd én megkeresem magamat. Ott voltam az orrom előtt, és mégsem. Nem láttam! Mintha néha az orromat, de nem, az nem lehet.

Hogy én már mindenkit megtaláltam, közben meg elveszítettem magamat. Vagy hogy nincs is mit megtalálni, meg egyáltalán nincs is mit keresni és amúgy sem tudnám, hol kéne, ha lenne is mit, de nincs is mit, jól hallottad!

Mert én már nem akarom, hogy megtalálj. Se te, sem pedig te, és még te se. Nem akarom, hogy keress. Hogy akkor mit akarok?

Ó, ez milyen vicces kérdés.

Vízesés akarok lenni. Szerelmet akarok elrejteni a világ szemei elől. Holnap akarlak feleségül venni. Öreg mozit akarok keresni az udvarotok végében, öreg mozi akarok lenni a szomszéd udvarában. Póni akarok lenni. Vallomás akarok lenni, megrekedt mozdulat akarok lenni. Hadiláb akarok lenni, sírásó, valami boldog izé. Szép akarok lenni, csúnya akarok lenni, halandó és esendő akarok lenni. Isten akarok lenni. Oszlop, akihez senki sem szól. Hazug akarok lenni. Gitárhúr akarok lenni. Őzike. Húscafat. Összekarcolt LGT lemez. Gúvadt szemű macska egy fekete-fehér fényképen. A kincs az X alatt. A kalóz, aki kiássa. A pillanat akarok lenni, amikor felnyílik a láda, és üres.

Csend akarok lenni, üresség, és minden, ami ezzel jár, vagyis a semmi. Csak most még nem tudom, hogy hol vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://mokusfarokcsovalas.blog.hu/api/trackback/id/tr1004468457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása