Csillllla 2012.03.20. 23:24

Na

 Olyan gyorsan dől össze minden.

Egyik pillanatban boldog vagyok, semmi okom nincsen rá pedig, aztán hirtelen nem vagyok az, szintén ok nélkül, aztán megint mégis. Aztán mellém totyog egy galamb. Megetetem.

Neked akartam elújságolni, hogy egy galamb a barátom lett! Dobáltam rá a fornettis morzsákat, szegény eleinte még összerezzent hirtelen kiegyenesedő karomtól, aztán már csak érdeklődve csipegette szét a nagyobb falatokat, szóval etettem, és közben azt figyeltem, hogyan bukik előre-hátra fejecskéje. Prr-prr. Olyan félmosolyféle izé hozzá. Még emlékszem.

Én el akartalak engedni. Tényleg! Hisz ez lett volna a legkevesebb. Azok után. Hogy elengedjelek.

De azt nem tudtam, hogy te akkor is elhagysz, ha nem engedlek el. Hogy nem jössz el akkor, pedig nem csak én vártalak. És nem válaszolsz az sms-einkre.

Hogy te leszel az, aki miatt én mindig tudni fogom, hogy szörnyeteg vagyok. Nem értem. Tényleg nem. Mármint az oké, hogy szörnyeteg vagyok, ezt nem tagadom, nem vitatom, de akkor is...

Lehet, hogy azért olyan zsúfolt a szívem, mert nem vagy egyedül odabenn. "A nagy sötétségbe." Ott kuksol még a fél világ. A másik fele meg kívülről taszigálja a falait, és nagyon nem szeretnének bejutni, ennek adnak mindig hangot. Ericc innen! Meg ilyesmik.

Mondd az igazat. Hogy szörnyeteg vagyok. Hogy nem számít, mennyire szeretek valakit, ha közben megölöm. Hogy lehet, hogy épp azzal ölöm meg, hogy annyira szeretem.

Akármit is jelentene, sosem mondtam neked. Most meg már nem mondhatom. Rég nem veszed a telefont, néha már arról is jó hallani egy-két szót, hogy még élsz. Talán úgy érzem, nem szabad, hogy nekem is fontos legyél.

Pedig, tudod mit? Szabad. Nem búcsúztam el tőled, de miért is kellett volna elbúcsúzni? Nem is akarok. Nekem csak az kell, hogy rúgjunk be még együtt néha. Hogy együtt támogassuk a lányunkat egyik kocsmából a másikba.

Hogy ne fájjon még ez is. Van minek fájnia. Meg amúgy se fáj nekem soha semmi. Ez egy ilyen dolog.

Most meg talán már tényleg lekonyult a szám?

A bejegyzés trackback címe:

https://mokusfarokcsovalas.blog.hu/api/trackback/id/tr364329587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása